dehär hade ni aldrig trott...

Efter att just ha kläckt ur mig fyra äglissstexter tänkte jag nu liva upp mitt dystra sinne genom att delge er en hemlis.
Antar att ni nu tror att jag ska berätta mitt livs största hemlighet... Men icke!
Det är nämligen Stensandras hemlighet jag nu ska avslöja.
Jag har sedan länge vetat om detta men råkade lite smått försäga mig under gårdagsens ytterst långa mattelektion. Det hela hände då jag och Fredica skulle tävla om vem som kunde rita det snyggast svärdet (gikans idé, och ja, jag hade än en gång ett helvete med att få dit dedär strecket...).
Mitt i allt råkar jag skriva en fjuttig liten text som kommer leda till slutet på Stonesandies liv...

Jag förstår om ni är chockade...
Förstår även er som inte är chokade...

// lilusten

Kommentarer
Postat av: den onda anden

Jag blev skjuten av en tjuvjägare fredagen den 20 mars kl 13.28, direkt efter vårat telefonsamtal. Hoppas verkligen att du inte är allt för ledsen med tanke på att det faktiskt är du som har orsakat detta, lilu. Ha ett bra liv! / den numera stenlätta stenen sandra.

2009-03-20 @ 18:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0