pännpråbläm

Som vi alla vet kan det vara stenjobbigt att ständigt gå runt med ett pennfack.
Vissa gör som jag och har pennorna lösa i väskan. En nackdel finns dock, pennorna tycks alltid vara spårlöst försvunna när dom behövs som mest.
Andra tar problemet på så stort allvar att de inspireras av indianerna och löser pennproblemet på ett mer kreativt sätt, en av dessa är min kära classmate Tina.

Enligt mina intutioner är det bara en tidsfråga tills ni ser kvinnan svischa förbi i indianhopp i en rasande fart samtidigt som hon slår handen för munnen för att efterlikna indianernas välkanda skrik.
Kom ihåg vars ni läste det först...

// lilu

Kommentarer
Postat av: supersandis

tina med indianhopp skulle jag allt vilja se! säg mig tina, måste vi vänta till efter sportlovet eller kommer det redan nästa vecka? :)

2009-02-20 @ 18:06:00
Postat av: hille

något att jämföra med norges kung harald hårfager ?

2009-02-21 @ 16:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0