how u doin?

Någon gång haft sex med samma kön? ja, eller så INTE

När hade du sex senast?
sex år sedan...

Vem hade du sex med senast?
göran persson den gamle bocken

Haft sex på offentlig toalett?
den norra toaletten på östergatan är min favorit!

Haft sex i duschen?
nä, de känns så dirty

Kollat porrfilm?
00.00 sitter jag bänkad tilltv1000 tills sömnen förstör de vackara

Haft sex i snön? ja, jag var så het så jag var tungen att kula med mig

Haft trekant?
nä, men däremot pentagon

När blev du av med din oskuld?
långt innan du blev av med din iaf! nanananananananaaa

Haft
gruppsex? jovisst, hela klassen tillsammans

Haft sex på öppen plats?
ja, på byxtorget under pdol

Drömt sexdrömmar?
ja, vad annars om man somnar till tv1000

Blivit påkommen när du haft sex? vadå påkommen? alla är stjärtligt välkommna!

Haft sex i en bil? Ja i 120km/H

Hur många har du haft sex med?
sisådär oräknerliga

Haft sex i någon annans säng?
nä, jag är allergisk mot bomull

Ångrar du att du haft sex med någon?
allihopa

Haft sex på stranden?
inte bara det, har druckit drinken också

Vem tog din oskuld? stålmannen

Har/haft kk? har flera

Haft sex med någon annans flick / pojkvän? ja de blir iju som en annan känsla...

Tänkt på någon annan när du haft sex?
tänker alltid på svea rikes kung!

Haft sex i någons förälders säng? jag har redan förklarat detta med sängar

Haft sex med någon kompis bror/syster?
allihopa

Somnat under sex?
nä men på

Haft sex när det är andra i rummet?
ofc

Varit med någon som är yngre än dig själv?
94or men där går FAN gränsen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har haft nere på toaletten vid idrotten

2009-04-07 @ 23:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0